#Blog
Sport potrzebuje biznesu.
Sport potrzebuje biznesu. Biznes potrzebuje sportu

Po porażce Lecha Poznań Michał Świerczewski, prezes Rakowa Częstochowa, napisał na Twitterze, że polska piłka potrzebuje kompetentnych ludzi. To się tyczy zarządzania, ale także zmiany w podejściu do sprzedaży i marketingu.

Więcej
6 rad, które przydadzą się każdemu sportowcowi 
Jak budować kontakty tak, by nie były mieczem obosiecznym i wyłącznie wspomagały rozwój kariery sportowca, a nie ...
Więcej
Piłka nożna się opłaca. 612 mln zł ekwiwalentu dla sponsorów kadry
Piłka nożna to w Polsce najbardziej atrakcyjny produkt medialny wśród dyscyplin sportu. Zainteresowanie mundialem w Katarze i ...
Więcej
Z czym wiąże się fundraising? 
Zabezpieczenie budżetu to zupełna podstawa funkcjonowania każdej organizacji, również tej sportowej. Złożony proces, którego celem jest zebranie ...
Więcej