#PUBLICONSPORT
Sport potrzebuje biznesu.
Raport: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce

Rynek sponsoringu sportu w Polsce będzie systematycznie rósł. Taki wniosek płynie z raportu opublikowanego przez agencję Publicon Sport. Mimo trudnych okoliczności zewnętrznych, blisko co trzecia firma angażująca się w projekty sponsoringowe zadeklarowała, że w kolejnym roku przeznaczy więcej pieniędzy na działania w tym obszarze. Choć na rynku widać wyraźne oznaki profesjonalizacji działań, to jedynie 4 na 10 badanych firm korzysta z wyspecjalizowanych narzędzi do mierzenia efektywności sponsoringu.

Więcej
6 rad, które przydadzą się każdemu sportowcowi 
Jak budować kontakty tak, by nie były mieczem obosiecznym i wyłącznie wspomagały rozwój kariery sportowca, a nie ...
Więcej
Piłka nożna się opłaca. 612 mln zł ekwiwalentu dla sponsorów kadry
Piłka nożna to w Polsce najbardziej atrakcyjny produkt medialny wśród dyscyplin sportu. Zainteresowanie mundialem w Katarze i ...
Więcej
Z czym wiąże się fundraising? 
Zabezpieczenie budżetu to zupełna podstawa funkcjonowania każdej organizacji, również tej sportowej. Złożony proces, którego celem jest zebranie ...
Więcej