#RAPORT
Sport potrzebuje biznesu.
Raport: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce

Rynek sponsoringu sportu w Polsce będzie systematycznie rósł. Taki wniosek płynie z raportu opublikowanego przez agencję Publicon Sport. Mimo trudnych okoliczności zewnętrznych, blisko co trzecia firma angażująca się w projekty sponsoringowe zadeklarowała, że w kolejnym roku przeznaczy więcej pieniędzy na działania w tym obszarze. Choć na rynku widać wyraźne oznaki profesjonalizacji działań, to jedynie 4 na 10 badanych firm korzysta z wyspecjalizowanych narzędzi do mierzenia efektywności sponsoringu.

Więcej
Sport potrzebuje biznesu. Biznes potrzebuje sportu
Po porażce Lecha Poznań Michał Świerczewski, prezes Rakowa Częstochowa, napisał na Twitterze, że polska piłka potrzebuje kompetentnych ...
Więcej
Jak zbudować wspólny mianownik dla biznesu i sportu
Sport stał się produktem. Potrzebuje niezbędnego opakowania. Stworzonego na miarę, nieoczywistego i dostosowanego do klienta. Każda organizacja, ...
Więcej
Nowa jakość w monitoringu działalności sponsoringowej
Agencja Publicon razem z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wprowadziła na rynek unikatowy i nowoczesny system monitorowania efektów zaangażowania ...
Więcej