W sierpniu 2022 roku Publicon Sport podpisał z Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowę w zakresie pośredniczenia przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych PZPN.
Z aprobatą PZPN spotkały się trzy filary oferty Publicon Sport. Pierwszy to digitalizacja zasobów związku i wypracowanie nowych cyfrowych narzędzi komunikacji. Drugi to proaktywne podejście do pozyskiwania sponsorów. Trzeci to poszerzenie portfolio produktowego – począwszy od większego zaangażowania w kształcenie młodzieży poprzez regionalizację, a na tokenizacji skończywszy.
Bardzo ważnym aspektem nowej współpracy jest mocny akcent na rozwój kanałów digital Związku i implementacja nowej strategii na polskim rynku. Gwarancją wysokiej jakości obsługi PZPN będzie technologiczne i martechowe know-how grupy kapitałowej, do której należy Publicon, obecny na polskim rynku PR i komunikacji od ponad 15 lat.
Dodatkowo we współpracy z PRESS SERVICE przygotowujemy analizy efektywności sponsoringu dla sponsorów PZPN. Specjalnie przygotowany panel sponsorski pozwala na śledzenie 30 autorskich wskaźników z uwzględnieniem światowych trendów w zakresie analityki.
Nasz partner zapewnia technologię niezbędną do przeprowadzenia badania, natomiast Publicon Sport odpowiada za pogłębione i jakościowe analizy.