
Serwis PolskiKosz.pl zyska nową odsłonę. Za jego przemianę będzie odpowiadał Kosma Zatorski, który został nowym redaktorem naczelnym portalu. Z kolei właścicielem strony będzie spółka stworzona przez agencję Publicon Sport oraz Praise Group. Nowi właściciele zapowiadają, że chcą budować markę dyscypliny w Polsce.
Wielkie zmiany czekają jeden z najstarszych polskich serwisów o koszykówce. Z początkiem września za redakcję odpowiadał będzie Kosma Zatorski, który przez ostatnich pięć lat pracował w Zastalu Zielona Góra. Wcześniej przez osiem lat był dziennikarzem Gazety Wyborczej w Zielonej Górze, pisał dla Magazynu MVP oraz był korespondentem Tauron Basket Ligi.
– To dla mnie zaszczyt i duże wyzwanie. Dziękuję właścicielom portalu za zaufanie. To pasjonaci, ale też osoby z głowami pełnymi pomysłów. Razem chcemy zmienić myślenie, mówienie i rozumienie polskiego kosza – mówi nowy redaktor naczelny portalu PolskiKosz.pl.
Już wkrótce poznamy nowe osoby, które dołączą do redakcji. W planach nowego redaktora naczelnego jest rozwijanie treści premium, praca nad podcastami oraz rozwój nowych produktów pod egidą PolskiKosz.pl. Efekty będzie można obserwować już od września. Szeroko o zachodzących zmianach Kosma Zatorski napisał swój pierwszy tekst w nowej roli (przeczytaj go tutaj).
Równie ważne zmiany zajdą w strukturach właścicielskich. Za serwis odpowiadać będzie nowa spółka, którą utworzyły agencja Publicon Sport oraz Praise Group. To początek współpracy wrocławskich firm, które wspólnie będą rozwijać projekty medialne, a praca nad PolskiKosz.pl to ich pierwsze wspólne przedsięwzięcie.
Publicon Sport to agencja PR i marketingu sportowego, która w sierpniu została wyłącznym partnerem marketingowym Polskiego Związku Piłki Nożnej. W jej gronie klientów znajdują się między innymi Tai Woffinden, Polski Związek Tenisowy, Jagiellonia Białystok czy Panthers Wrocław. Z kolei Praise Group to grupa inwestycyjna skoncentrowana na finansowym i merytorycznym rozwijaniem projektów, za którymi stoją ludzie pełni pasji do swojej pracy. Ważną część portfolio stanowią projekty sportowe – klub sportowy Gwardia Wrocław, kliniki Sport Medic czy kompleks sportowo-rekreacyjny K69.
– Koszykówka to sport, który w dużej mierze ukształtował mnie jako człowieka oraz biznesmena. Znam basket zarówno od strony zawodnika jak i menedżera. Wspólnie widzimy wielki potencjał w dyscyplinie, która ma wielu kibiców w naszym kraju, dlatego chcemy spełnić oczekiwania rosnącej grupy docelowej – mówi Kajetan Maćkowiak, właściciel Praise Group. – Koszykówka to lifestyle – sport, muzyka, styl życia. Chcemy pomóc zbudować dyscyplinę, także w kontekście produktów marketingowych. Nasz serwis zajmie się zarówno przedstawieniem jej sportowego aspektu jak i biznesowego – dodaje Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.