#RAPORT
Publicon Sport podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu  

Czas przenieść dyskusję o marketingu i sponsoringu sportu na wyższy poziom. Już we wtorek, 6 września wspólnie z Dziennikiem Gazetą Prawną zorganizujemy panel dyskusyjny dotyczący tego zagadnienia podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu.


Czas przenieść dyskusję o marketingu i sponsoringu sportu na wyższy poziom. Już we wtorek, 6 września wspólnie z Dziennikiem Gazetą Prawną zorganizujemy panel dyskusyjny dotyczący tego zagadnienia podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu.

Z zaproszonymi gośćmi zastanowimy się, czy rewolucja w marketingu sportowym jest możliwa.

Spojrzymy na temat przekrojowo. Wiemy, że w Polsce popełniane są liczne błędy w dziedzinie sponsoringu, jego finansowanie przez firmy z sektora prywatnego tak naprawdę raczkuje, a podmioty rzadko decydują się na kreatywne i nieszablonowe działania.

Czas to zmienić!

Mamy swój pomysł i jesteśmy gotowi dyskutować na temat konkretnych przykładów, realizacji oraz planów.

– Sport ma wszystko to, co powinien mieć dzisiejszy marketing. Zaangażowanie, emocje, prawdziwe i ciekawe historie. To doskonała platforma do budowania wartości dla marek – przekonuje Szymon Sikorski, prezes i strateg agencji Publicon Sport.

Zaprosiliśmy wyjątkowych gości, którzy mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie. Swoimi spostrzeżeniami podzielą się:

  • Agata Pniewska, Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN,

  • Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN,

  • Tomasz Salski, prezes zarządu ŁKS Łódź,

  • Sebastian Bykowski, prezes Press-Service,

  • Szymon Sikorski, prezes Publicon Sport.

Widzimy się 6 września o godzinie 17:00 w sali 6.17 Hotelu Gołębiewski.

Raport: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce
Rynek sponsoringu sportu w Polsce będzie systematycznie rósł. Taki wniosek płynie z raportu opublikowanego przez agencję Publicon ...
Więcej
Social media. Jakich aplikacji używać?
Przygotowaliśmy listę aplikacji, które ułatwią tworzenie socialowego contentu.
Więcej
Jak NBA wyznacza standardy w marketingu sportowym i cały czas ucieka konkurencji? 
Niezależnie jak duża i rozpoznawalna jest twoja marka, jeżeli nie myślisz w kategoriach ciągłego rozwoju prędzej czy ...
Więcej