
Czas przenieść dyskusję o marketingu i sponsoringu sportu na wyższy poziom. Już we wtorek, 6 września wspólnie z Dziennikiem Gazetą Prawną zorganizujemy panel dyskusyjny dotyczący tego zagadnienia podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Czas przenieść dyskusję o marketingu i sponsoringu sportu na wyższy poziom. Już we wtorek, 6 września wspólnie z Dziennikiem Gazetą Prawną zorganizujemy panel dyskusyjny dotyczący tego zagadnienia podczas XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Z zaproszonymi gośćmi zastanowimy się, czy rewolucja w marketingu sportowym jest możliwa.
Spojrzymy na temat przekrojowo. Wiemy, że w Polsce popełniane są liczne błędy w dziedzinie sponsoringu, jego finansowanie przez firmy z sektora prywatnego tak naprawdę raczkuje, a podmioty rzadko decydują się na kreatywne i nieszablonowe działania.
Czas to zmienić!
Mamy swój pomysł i jesteśmy gotowi dyskutować na temat konkretnych przykładów, realizacji oraz planów.
– Sport ma wszystko to, co powinien mieć dzisiejszy marketing. Zaangażowanie, emocje, prawdziwe i ciekawe historie. To doskonała platforma do budowania wartości dla marek – przekonuje Szymon Sikorski, prezes i strateg agencji Publicon Sport.
Zaprosiliśmy wyjątkowych gości, którzy mają ogromne doświadczenie w tej dziedzinie. Swoimi spostrzeżeniami podzielą się:
-
Agata Pniewska, Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN,
-
Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN,
-
Tomasz Salski, prezes zarządu ŁKS Łódź,
-
Sebastian Bykowski, prezes Press-Service,
-
Szymon Sikorski, prezes Publicon Sport.
Widzimy się 6 września o godzinie 17:00 w sali 6.17 Hotelu Gołębiewski.