Skip to content

think BIG

Pierwsze kompendium

wiedzy o marketingu sportowym i sponsoringu napisane przez zespół praktyków

„Think big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”

Połączenie punktów widzenia specjalistów z branży komunikacji, biznesu i sportu.

Kompleksowa wiedza w jednej publikacji: dobre praktyki w sponsoringu sportu, relacja sportu z biznesem, pozyskiwanie finansowania, inwestowanie w lokalne kluby, branding czy teamwear.

Użyteczna forma: wywiady, case studies, checklisty i przydatne linki.

Praktyczne porady dla marek, specjalistów od komunikacji, sportowców i organizacji.

dowiedz się więcej
Pierwsza na rynku publikacja,
która zderza poglądy tak szerokiej grupy specjalistów.
Już w sprzedaży!
To must have dla:
  • firm, które chcą budować swój wizerunek przez sport
  • praktyków ze świata sportu, którzy chcą z łatwością przenikać do świata biznesu
  • wszystkich, którzy chcą zrozumieć zmiany zachodzące w sporcie XXI wieku
  • decydentów, którzy chcą wnieść marketing sportowy na wyższy poziom
Zobacz spis treści:

1. Sport i biznes. Nowa perspektywa

Szymon Sikorski

2. Sponsoring sportu — jak robić to dobrze? Spojrzenie z dwóch perspektyw

Piotr Hoffmann

3. Rozmowa z Agatą Pniewską. Jak budować relacje między sponsorem a sportowcem

4. Droga i drogowskaz królowej motorsportu. Czego F1 uczy o marketingu w sporcie?

Mikołaj Sokół

5. Branding i komunikacja marki w sporcie

Michał Ulidis

6. Dobry PR w sporcie.  Jak efektywnie i efektownie komunikować projekty sportowe?

Michał Tkaczyszyn

7. Udowodnij, że to działa! Efektywna współpraca sponsorowanego i sponsora

Marcin Szczupak

8. Jak pozycjonować markę z branży trudnej, by media chciały o niej pisać?

Emilia Pyrz

9. Sportowiec w social media — jak zyskać przewagę w sieci?

Weronika Sieniuć i Szymon Sikorski

10. Rozmowa z Michałem Czechowiczem.  Jak zawrzeć sport w DNA marki

11. Rozmowa z Jarosławem Matusiewiczem. Jak budować popularność sportu osób z niepełnosprawnościami

12. Rozmowa z Zuzanną Walczak. Czas na futbol kobiet. Jak PZPN stworzył strategię rozwoju na najbliższe lata

13. Rozmowa z Radosławem Tadajewskim. Startupy sporttechowe i fundusze inwestycyjne. Jak nawiązać dobrą współpracę?

14. Rozmowa z Michałem Mango. Fakty i mity o świecie e-sportu. Potencjał i ciągle nieodkryta przestrzeń

15. Rozmowa z Kajetanem Maćkowiakiem. Czy na lokalnym klubie da się zarobić?

16. Rozmowa z Tomaszem Borowskim i Wojciechem Kruzem. E-sport po polsku. Twórcy Ultraligi odkrywają blaski i cienie

17. Rozmowa z Krzysztofem Majem. Jak samorządy wspierają sport?

Wybierz książkę
Książka „Think big.
Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”

259 stron, twarda oprawa

149 zł (w tym 5% VAT)

+ koszty wysyłki

Kup teraz
Pakiet dwóch książek „Think big.
Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”

259 stron, twarda oprawa

259 zł (w tym 5% VAT)

+ koszty wysyłki

Kup teraz
Pakiet trzech książek „Think big.
Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy”

259 stron, twarda oprawa

369 zł (w tym 5% VAT)

+ koszty wysyłki

Kup teraz
Dostawa:
odbiór osobisty* – darmowa
paczkomat InPost – 17 zł
kurier InPost – 20 zł
kurier DHL – 20 zł
*(Plac Grunwaldzki 23,50-365 Wrocław, 11. piętro. Odbiór w dni powszednie od 9.00 do 17.00)